Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

ποίησις 16 μπαρών

προς τον αυριανό ταξιτζή του μπλογκ: Black sheep o παρανοϊκός στρατιωτικός τύπος με το rpg.

Τώρα για τους αμύητους γκουρμέ φίλους μας έχω καταρχήν να προτείνω το σαματά υπό την επωνυμία felt



στο κλίμα των ημερώνε λοιπόν, το νεογέννητο ιστολόγιό μας (όσο η λεχώνα μάνα του θα φτιάνει μελομακάρονα στην κουζίνα για να κερνάει τους πελάτες στο ταξί) θα παράγει ποίηση σε 16 μπάρες. ΓΙΑΤΙ? γιατί έτσι καριολη αγκχχ

αρχίζω

στον κάμπο με τα άλογα και τα πολλά παράλογα
τα στήθια σου φαντάζανε ωσάν ποσά ανάλογα
κι εγώ που δυσανάλογα καβάλαγα τον ίππο
δίπλα από την τρύπα μου έβαλα έναν ζίπο
και έψαχνα με 6 ευρώ καρτέλα ελεσντί
και συ μου πάσαρες κρυφά σακούλα ντιντιντί
και αφού με τα βαλάντιά μου πήρες δύο μπύρες
μου το ριχνες στην κεφαλήν και μου 'φυγαν οι ψείρες
άπονη πόρνη και τσουλί, να κουβαλάς κατάρα
σε τούρκικη άμα κατουράς να σου 'ρθει το νιαγάρα
επάνω στο κεφάλι σου που είχε την ιδέα
να διώξει από τις τρίχες μου τη νέα δουλτσινέα
Σε ποια θα λέω τον πόνο μου εγώ τα κρύα βράδια
και ποια από τη μύτη μου θα παίρνει τα κακάδια?
ανάθεμα σε πατσουλί και τρισανάθεμά σε
πιάσε το νόημα σωστά κι αν δε σε νοιάζει σπάσε

1 σχόλιο:

pakiboy είπε...

είναι απαράδεκτο να την βρίζεις την κοπέλα. Το DDT είναι ένα φάρμακο πολύ εξαιρετικό...
http://vidds.net/v/el/--_W2B3Q384F413Z235E3M444.html

καλωστονα τον πυροκλάνη